JAMSTVO I REKLAMACIJA
Ako imate reklamaciju, potrebno je prvo javiti se na naš email radi dogovora oko slanja paketa.
Nakon zaprimanja paketa, mi ćemo uređaj pregledati i testirati. Ako se pokaže neispravan proslijedit ćemo ga u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku te popravak/zamjenu.
Ako se reklamacija pokaže ispravna, naplaćuje se dijagnostika u iznosu pola radnog sata servisa (50 kn) te trošak dostave.
VAŽNO!! – UPUTE ZA PRAVILNO PAKIRANJE PAKETA – VAŽNO!!
Kako bi vaš paket stigao brzo i sigurno kod nas on mora biti adekvatno zapakiran. U Overseas kratkim uputama možete pročitati kako možete pripremiti svoj paket za brz i siguran prijevoz.
Ovdje pročitajte više
Ako paket nije adekvatno zapakiran te se ošteti prilikom transporta. Pošiljatelj snosi sve troškove oštećenja paketa i sadržaja u njemu.
Prije slanja prikupa je potrebno dostaviti slike uređaja i adekvatno zapakiranog paketa na naš email, facebook ili whatsapp.
Ako paket nije adekvatno zapakiran, nećemo slati prikup kako ne bi došlo do oštećenja paketa.
PRIJAVA KVARA:
Mi šaljemo dostavnu službu po vaš paket!
KLIKNITE OVDJE DA POŠALJETE MAIL SA SVIM PODATCIMA
Ili koristite formu za prijavu reklamacije.
Uz paket obavezno priložiti kopiju računa ili nam pošaljite na email prilikom prijave kvara.